Tips: Hur man kan få bort knutar i håret

Otroligt bra tips på hur man kan få bort knutar i håret utan att använda saxen! På så sätt kan man lyckas bibehålla mer av sin hårlängd ;)
 
Anonym
2014-01-15 @ 15:43:41

Hej!
Jag undrar vilket shampoo du använder
Skulle du kunna rekommendera något speciellt märke?

Maxime
2014-01-16 @ 00:32:33
URL: http://poppincurls.wordpress.com

Nej vilket smart tips!! Dessa jävla knutar har varit ett stort problem! Ska prova det imorgon när jag detanglar håret. Tack! :D

Anonym
2014-01-16 @ 21:00:31

Vart köper du dina produkter ifrån? Vet du vart man kan köpa jamaican castor oil där frakten inte är superdyr? :)

Linda
2014-01-29 @ 22:14:47
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Anonym1: Jag brukar ibland endast tvätta håret med äppelcider vinäger (1kopp) och vatten (2koppar), jag blandar dessa i en större flaska och tvättar ut allt smuts. Ibland använder jag även schampoflaskan Essential Care - Gentle Herb Schampo. Den är skonsam, bra och luktar så underbart gott! :) Den köpte jag från ekoprincess.se

Efter som att varje människas hår är unikt så skulle jag dock rekommendera att du prövar dig fram, jag tror faktiskt inte på märken riktigt. Jag hoppas att du förstår hur jag menar? Däremot tror jag på ekologiska och skonsamma schampon. Hemsidan bodystore.se har exempelvis skonsamma hårprodukter. Lycka till!

Linda
2014-01-29 @ 22:18:45
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Maxime: Ja, eller hur! Hoppas att denna metod har funkat bra för ditt hår:)

Linda
2014-01-29 @ 22:26:17
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Anonym2: Jag köper mina hårprodukter på lite olika ställen faktiskt. Exempel: Ebay, ekoprincess.se, lyko.se, beautyparadise.se och min nya favorit… bodystore.se
Jag har tyvärr ingen aning om var man kan köpa Black castor oil med billig frakt. På ebay vet jag dock att man kan jämföra frakten bland olika säljare. Där köpte jag iaf min Castor oil. Hoppas att du lyckas hitta något bra:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0