Hårtvätt: Protein behandling ...

 
I helgen gjorde jag enbart en proteinbehandling till håret. Haha, det var verkligen på tiden!:) Helgerna innan har det mest varit hårinpackningar med fukt. Under dagarna kände jag verkligen hur mitt hår krävde en proteinbehandling så därför såg jag till att ha hårinpackningen över natten (Inte alltid så bra alla gånger när det handlar om protein) Men denna gång så var det högst nödvändigt :) Hårtvätten gick iannatfall väldigt bra. Det ända trista är att det tar ca 1 timme och 45 minuter att utreda mitt hår. Suck! Hur långt tid tar det för er att utreda håret?
Hannah
2014-02-23 @ 20:05:54

Åh, utredningen är ju det värsta! :( För mig tar det ca 50 min-1 h i vanliga fall, är jag snabb kan jag fixa det på ca 35-40 min. Inte så farligt mycket tid egentligen men kan kännas som en evighet ibland...

Linda
2014-03-19 @ 20:29:34
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Ja, men eller hur! Jag brukar alltid att se till att sysselsätta mig under tiden, dvs. att lyssna på musik eller se någon tv-serie :) Max 1 timme är dock är bra tid! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0