Första försöket: Bantu knotts

 
Bantu knots gone bad! Haha! Förra helgen försökte jag göra Bantu knots frisyr men som ni ser på bilden så gick det inte så bra! :) Frisyren ser ju ut som dem frisyrerna jag har i vanliga fall! Jag gjorde iförsig inte bantu knots proceduren enligt handboken men ändå! :D Aja, sånt händer ibland i guess:) Jag har verkligen ingen talang för flätning eller liknande. Dock klarar jag av att göra twist outs frisyrerna. Twist outs måste vara en av dem lättaste frisyrerna. Håller ni med? Men jag kommer iaf inte att ge upp! En vacker dag kommer jag att kunna göra en riktig snygg Bantu knots frisyr! ;)
Natasha
2013-11-11 @ 22:24:18
URL: http://strawberrydeluxe.blogg.se

Tjena!
Ville bara droppa in här och hälsa. Tycker du är så duktig på att ta hand om ditt naturliga hår och tycker det är intressant att läsa och inspireras av vilka produkter du använder. En kompis till mig är också skit duktig på allt som har med natural hair att göra, och hon kan göra jätte fina bantu knots på ett bra sätt så att håret blir härligt fint efteråt.
http://lionessontherise.com/ Heter hennes blogg

Annars, keep ut the good work!:)

Linda
2013-11-13 @ 21:51:29
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Natasha! Tack för din fina kommentar! Okej, jag ska kika på hennes blogg. Tack för tipset!

Fin blogg du har btw :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0