Fuktgivande + Protein hårinpackning: Yogurt och Jordgubbar =)

I helgen prövade jag att ha göra en naturlig inpackning med Yogurt och Jordgubbar. Inpackningen kändes bra men likt bananmasken som jag hade i förut så var det små frön från jordgubbarna som blev kvar i håret trots att jag tvättade ut allting. Haha, inte igen!! :/ Så nu har jag 100% förstått att jag aldrig mer ska ha i frukter i mina hårinpackningar...det tar en massa tid att få bort de små fröna och jag har inte tålamod för det... Men yogurt inpackningar är jag sugen på att fortsätta med..
 
 
 
Håret i maj 2013
 
 
Yogurt och jordgubbar
Lillesyrran: ''Men Linda, vad fan, ska du lägga det där i ditt hår? jag vill ju äta det här. Det ser ju jättegott ut''
 
 
Smoothie/Min naturliga hårinpackning
 
 
Dags att börja arbetet med ta ut alla jordgubbsfrön i håret...
Nathalie
2013-05-06 @ 16:04:09
URL: http://nathalca.blogg.se/

Hur långt är ditt hår nu =D

Linda
2013-05-07 @ 07:11:25
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Just nu vet jag inte riktigt ännu! Jag ska göra en längduppdatering i slutet på månaden. Jag får en känsla av att mitt hår inte har vuxit så mycket på längden utan endast blivit tjockare..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0