Hårtvätt: Protein och fuktgivande hårinpackning

 
I helgen valde jag att göra en kombination av protein och fuktgivande hårinpackning. Först började jag med protein. Jag använde majonäs och en protein balsam från Aubrey. Jag blandade Aubrey balsam med majonäs för att förhindra lukten av majonäs, =D och det funkade riktigt bra! 
 
Jag avslutade med en fuktgivande hårinpackning och jag använde naturlig shea smör. Jag märker mer och mer hur mitt hår älskar naturliga hårinpackning, dvs produkter som oftast finns i köket. Majonäs, yogurt, ägg och naturliga oljor, I absolutely love it!! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0