En liten ''confession''

Trots att jag är väldigt intresserad av afrohår och hårvård så måste jag säga att jag inte alls har någon aning om hur man gör inbakade flätor. =D I min släkt bland kvinnorna är det faktiskt samma sak där. Min mamma visste inte hur man gjorde inbakade flätor, ingen av mina mostrar eller fastrar vet och inte heller min syster.
 
Det är nog kanske dags för  mig att bryta den trenden i guess.. =P Inbakade flätor är ju en bra skyddande hårstil för många av oss med afrotextuerat hår...
 
 
 
Så fint!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0