Hårtvätt med min favorit inpackning!!

  1. Kammar afrohåret i blött vatten tillsammans med balsam (Vill utreda håret innan hårtvätt)
  2. Tvättar ut håret i varmt vatten (För att öppna upp håret)
  3. Lägger in inpackningen Olive oil repleneshing pack i 1,5 timme (Har påse över håret samt handduk för att uppnå värme i håret).
  4. Masserar hårbotten i några minuter sedan tvättar jag ut håret med kallt vatten.
  5. Lägger in leave in spray, leave in kräm/balsam och stänger håret med en naturlig olja.
  6. KLAR! =)
Natha
2012-10-22 @ 08:01:32

Vilken leave in spray använder du?!:)

Linda
2012-10-22 @ 18:21:18
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Jag använder mig utav Aphogee keratin & green tea restructurizer. Endast efter hårtvätt för att stärka håret inför kommande veckan. Den är verkligen superbra ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0