Äter mycket ägg på senaste tiden

Queenmoreen skrev på hennes blogg för några veckor sedan om hur bra det b.la är att äta ägg för hälsosammare hår. Hon la upp en bild på ett ägg och jag blev genast jättesugen på ägg och dagen efter köpte jag en massa =D
 
Jag har alltså nu på senaste tiden fått värsta suget för att äta kokt ägg med kaviar och bröd. Så nu har jag ätit det som frukost i princip dagligen sedan dess, haha helt sjukt, i know =D 
 
 
Queen Moreen
2012-12-08 @ 17:51:47
URL: http://www.queenmoreen.blogg.se

Det är så otroligt gott och det är såååå bra för håret... saknar kaviar varje gång jag är utomlands.. hoppas allt är bra med dig annars :-)

Linda
2012-12-09 @ 17:51:18
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Visst är det!! =) I love it! Men jag är också en periodare....så ibland kan jag bli helt besatt av något ätbart i en period...men sedan efter ett tag tappar jag suget.

Men det här suget hoppas jag att det håller i sig länge =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0