Ny läsning

Lillesyrran har köpt denna bok för ett tag sedan när hon skrev sitt projektarbete på gymnasiet. Jag hittade den imorse när jag storstädade lägenheten. (Hade helt glömt bort att vi har haft boken hemma). Det ska bli spännande att läsa boken. Det handlar om afrohårets ställning ur ett historiskt perspektiv i USA och även afrika kring 1800-talet och 1900-talet. Får se om jag kanske kan sammanfatta boken senare när jag har läst klart den... :P
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0