Julklapp

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du har haft ett bra
avslut på förra året och en bra start på detta! 

Jag ville bara meddela att jag idag fått hem ditt
fina paket och ord kan inte beskriva hur glad
(och överraskad?!) jag blev när jag såg vad som
låg innuti! Det kändes som om någon hade läst
mina tankar och dumpat alla "hår-wanties" jag
önskat mig i en och samma låda. Det låter cheezy
men det är faktiskt sant! Blev så glad för produkterna
som jag till och med hunnit testa (so far so good!)
och alla andra tillbehör som kom med! 

Med detta vill jag egentligen bara säga ett STORT
tack till dig för denna fina och omtänksamma julklapp
men också till din underbara blogg som har hjälpt och
underhållit mig så länge nu! Hoppas du fortsätter att blogga
och att du uppnår dina "hair-goals" så får du ha det så bra. :))


Tack underbara du för din fina kommentar! <3 Vad roligt att du
blev nöjd med julklappspresenten :)

Vinnaren fick följande saker i julklapp:

*Shea moisture balsam
*Dessert essence balsam
*Microfiber hårduk
*Heat cap
*Dusch mössa (flera st)
*Silk satin hårduk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0