Hårtvätt: Fuktgivande hårbehandling

 
I helgen var det dags för en fuktgivande hårbehandling igen. Jag utredde håret med Tresemmé Naturals och återfuktade sedan håret med Dessert Essence balsam.  Åh, vad mitt hår älskar Dessert Essence! <3 
 
Det ända nackdelen med produkten är att tuben är rätt liten för mitt lagomtjocka afrohår :D Och utifrån det så kommer produkten tyvärr att ta slut ganska så snabbt :/ Men förövrigt så är Dessert Essence en grym produkt som jag definitivt kommer att använda ett bra tag till. Ett stort plus också att produkten doftar kokosnöt ;)  Någon annan som har prövat Dessert Essence? Vad tycker ni?
Hannah
2014-01-31 @ 06:47:37

Jag har provat ett Desert Essence balsam och håller verkligen med dig! Väldigt fuktigivande och luktar gott! Inte alltid man hittar ett balsam som har båda de faktorerna i ett.. :D

Linda
2014-02-04 @ 18:23:59
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Jo, jag håller med dig! :) Verkligen! Och det är alltid roligt när man hittar något som håret älskar :) Kram

Karen
2014-02-05 @ 09:01:18
URL: http://www.lionessontherise.com

Nej vad kul!!!! Jag provide en tresemme I Helen precis o Ja love love love!!!!
Kommun Etta inlägg om den on ett tag hihi:)

Linda
2014-02-12 @ 22:53:42
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Karen! Ja men visst :)! Tresemme Naturals är helt underbar!! Det är absolut en av mina favoriter of all time :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0