Workshop =)

 
Igår kväll och i helgen har jag haft lite fullt upp med att förbereda inför en workshop med ungdomar!! Jag fick en förfrågan om att komma till ungdomsgården i Jordbro. Åh, det ska bli riktigt skoj att träffa ungdomarna ikväll! Vilken ära! Det känns jättekul, för jag älskar verkligen att prata om afrohår och hårvård. Men vi får väl se hur det går, det kanske inte ens dyker upp några ungdomar.. haha!
 
Håll tummarna för mig =)
Anni
2013-10-24 @ 09:11:21
URL: http://www.afrostore.se

Hej! Läser ofta din härliga blogg, du skriver alltid så bra. Tycker att workshopen låter jättespännande! Kan du inte berätta lite mer? Bor själv i Haninge, synd att man inte är någon ungdom längre, annars hade jag absolut kommit! :)
/Anni
Blackbeauty.se - afrostore.se

Linda
2013-11-05 @ 07:41:32
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Anni! Tack för din fina kommentar! Jag har skrivit ett inlägg om workshopen i Jordbro den 24/10 :) Otroligt givande och intressant var det! Fler workshops kommer troligtvis att ske framöver, håll utkik! ;) Fin hemsida du har förresten! Det ska bli spännande att få ta del av din webbutik nu i december :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0