Pappa har noll koll :)

Min lilla pappa har verkligen ingen koll när det gäller hår och hårväxt =) Igår kväll var jag och hälsade på pappa och hans familj. Av någon anledning så pratade vi lite allmänt om hår. 
 
Linda: Så förra året rakade jag av allt mitt hår och nu vill jag låta mitt hår växa ut.
Pappa: Linda, är det ditt riktiga hår som du har just nu?
 
(Jag bar på min peruk som har en hårlängd ända ner till naveln.(mid back length). =)
 
 
 
Men hur många pappor har koll egentligen?
Victoria
2013-11-06 @ 17:33:20
URL: http://mamiwata.vimedbarn.se

Hahaha va skön!

Linda
2013-11-08 @ 00:23:18
URL: http://blackhaircare.blogg.se

inte bara att pappsen tänkte att håret kunde växa så snabbt på ett år...men att han också kunde tro att peruken var mitt naturliga hår...haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0