Vilken katastrof!!! Varning!

Vill bara varna er andra att ALDRIG göra en banan hårmask innan ni har förberett er noggrannt!! Jag gjorde en i helgen..suck! Inte kul :/ 
 
 
 
Haha..Jag berättar mer i nästa inlägg...
Nathalie
2013-02-05 @ 14:23:15
URL: http://Nathalca.blogg.se

Oj, varför blev det så hemskt? När jag föreställer mig en hårmask m banan så tror jag att man mixar den? :O vad gick fel?

Anonym
2013-02-05 @ 18:10:32

Vet du btw något om ghd plattångar och om de fungerar på vårt hår?

Linda
2013-02-09 @ 11:49:52
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Jo men precis! Det gäller att blanda mixen riktigt ordentligt och inte lämna kvar några banan klumpar alls. (Jag anser dock att jag knappt hade några klumpar i min mix) men ändå fick jag många klumpar i håret som var jättesvårt att få bort :( Jag kommer personligen att använda banan puré nästa gång istället och för att vara på den säkra sidan.

Jag skrev ett inlägg om mina favorit plattångar, den finns under kategorin hårprodukter och GHD plattången är absolut en av favorit!! Den funkar jättebra på afrohår. Endel afrohårsalonger brukar också använda GHD.
Såg att du har köpt en GHD, vad kul! =) det vore kul om du kunde visa lite resultatbilder ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0