God jul till er alla!

 
 
Jag vill passa på att önska alla mina läsare en riktigt god jul! Jag hoppas att ni alla får en mysig juldag med era nära och kära. Jag vill för andra gången i rad ge en julklappspresent till en av mina läsare. Denna gång tänkte jag lotta ut en vinnare som senast imorgon, måndag den 23 december kl 12:00 skriver God jul till min e-postadress: [email protected] (OBS! denna gång är det inte först till kvarn som gäller). Så då kanske blir just DU som vinner! Lycka till! :)
J
2013-12-23 @ 01:11:08

God jul! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0