Snö?

 
 
Åh, vad glad jag är att vi inte haft så mycket snö detta år! :) Det innebär för mig, mindre fokus på värmeoljebehandlingar och  prepoo's. Skönt!  Under denna vinter har jag valt att ha en peruk som skyddandehårstil, dvs i syfte att skydda håret mot kylan m.m. Det har fungerat väldigt bra fram till nu på senare tid. Jag måste säga att numera börjar jag känna mig lite less på att undanhålla mitt hår under peruken. Håret växer och peruken känns därmed inte lika bekvämt ... Men snart ska jag äntligen sluta bära peruken och gud vad jag längtar tills dess! <3
 
Hoppas iaf att alla mina läsare mår toppen och att er hårresa rullar på bra. 
Yaya
2014-02-25 @ 18:09:49
URL: http://thecoilychronicle.blogspot.se/

Håller med!! Använder också peruk just nu och det funkar bra men längtar till sommaren så jag kan rocka mitt egna hår :-)

Linda
2014-03-19 @ 20:21:24
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Ja, haha eller hur! Det ska bli så skönt! :) Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0