Hårtvätt: Fuktgivande hårbehandling

 
 
En fuktgivande hårbehandling blev det i helgen. Jag beslöt mig för att ha Tresemme Naturals i håret och hade inpackningen över natten. Dagen efter gjorde jag en varm oljebehandling (Hot oil treatment med mandelolja, castor olja och aloevera juice), Åh! det var verkligen välbehövligt måste jag säga, framförallt när vi bär mot kyligare tider. Värmeoljebehandlingarna är ju så himla lätta att göra! Min plan är nu att fortsätta med det under hela vintern. Kanske inte vid varje hårtvätt, men så ofta som möjligt iaf :)
2013-11-20 @ 05:54:41
URL: http://www.lionessontherise.com

Hej lioness här!
Duuuu ja jag letar efter aloevera juice vart hitta du det? om du vet någonstans i Stockholm, så säg till :)
Kram

Linda
2013-11-27 @ 07:33:07
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Lioness! Jag har tidigare köpt min Aloevera juice på ett naturapotek via en webbbutik men numera finns den inte kvar där. Nu har jag dock sett att man kan köpa Aloevera på hemsidan bodystore.com. Du kan söka på produkten: Aloe Vera Juice Neutral Whole Leaf. Just nu kostar den 139kr :)
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0