nath
2013-11-08 @ 10:21:08

Håller m om allt förutom "don't brush wet hair". :-)

Mood
2013-11-08 @ 12:00:15

Tror dom menar blött hår utan balsam, med balsam funkar förstås. Jag har slängt min kam och reder ut med fingrarna. :)

natha
2013-11-09 @ 18:49:56

Jo, kan vara… Tror nämligen att det hade förorsakat mer fördärv än nytta om man hade kammat håret när det är helt torrt, haha.

Oh, ok. Jag kan inte tänka mig att reda ut mitt hår genom att fingerkamma det, känns som att en massa lösa hårstrån hade stannat kvar i håret :P dessutom älskar jag min Denman brush!

Linda
2013-11-13 @ 22:18:57
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Oj, tänkte inte på det innan! Men det är väldigt lätt att tolka texten på lite olika sätt! :D Min tolkning är att borsta håret med en borste (dvs. ej kam) när det är blött (utan balsam!) Eller har jag tolkat fel?

Mood och Natha: Vad roligt att ni har hittat bra utredningsmetoder för erat hår:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0