Fynd: Kokosnötolja

 
Hoppas att ni alla har haft en fin helg. Själv har jag haft en lugn och avslappnad helg. Jag var förbi Skogås i helgen och hittade 100% naturlig kokosnötolja i affären Matrix! Eftersom att jag bor i närheten så kommer jag definitivt att börja handla kokosnötoljan där. Så himla skönt! :)
Nathalie
2013-11-11 @ 18:50:37
URL: http://nathalca.blogg.se/

Har också provat denna en gång men den var si sådär tyckte jag. Föredrar virgin, och virgin brukar för det mesta dofta kokos… denna (även fast det tydligen är 100% kokosolja) doftar ingenting alls..

Linda
2013-11-13 @ 21:57:35
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Nathalie: Nej, eller hur? jätte trist att den inte doftar någonting! Virgin gillar jag också! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0