Niveas reklam....

 
Helt omedvetet påverkas vi människor utav reklam och media. Hur ska man tilka denna reklam? Jag mår nästan illa av att se denna reklam :S Det blir ingen mer Nivea produkter för min del iallafall...
Nath
2013-05-08 @ 12:28:20

Ja, vissa reklamer är nästan lite väl kränkande och väldigt kontroversiella :/ men jag brukar inte bry mig särskilt mycket om sånt. Är en produkt bra och skonsam så fortsätter jag med den :P hehe. Men förstår hur du menar!

Juste, ville fråga dig Vf du inte gillade denman borsten?:-) drog den ut ditt hår? 

Nathalie
2013-05-08 @ 23:51:56
URL: http://nathalca.blogg.se/

Köpte du en denman D3N eller 4 ?=) jag fundrar på att köpa en av dem.. men vet ej om jag bör ta 3an eller 4an =O

Linda
2013-05-11 @ 10:00:12
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Jag gillade inte Denman borsten för taggarna på borsten kändes för hårda, små och spetsiga för mitt hår. Det kändes som att håret skulle brytas av, så det kändes inte alls bra. Jag trodde att taggarna på borsten skulle vara mjukare..ungefär som en utredningsborste. Jag köpte D3:an =)

Jag har inte sett hur 4:an ser ut, är det någon större skillnad?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0