Lagt märke till en sak ... del 3

 
 
I september förra året  och i februari detta år skrev jag ett inlägg om hur jag har lagt märke till att håret har växt och hur jag pågrund av detta måste ändra min hårrutin m.m.. Jag har därefter bestämt mig för att fortsätta skriva inlägg om vad jag lägger märke till framöver, det är ju alltid kul för en själv att se tillbaka och jämföra =) 
 
Det jag har lagt märke till på senare tid är att mina twists under peruken inte funkar längre, hahah nu är de lite för stora och peruken kännas väldigt tight och obekväm just nu. Nu funderar jag på att göra inbakade twists på håret istället. (Jag hoppas att det funkar). = D
 
Jag har också lagt märke till att jag behöver använda en lite större kam just nu, förut kunde jag inte göra det..
 
Min lillayster sa häromdan att mitt hår har växt. Jag vet inte, det är ingenting som jag har lagt märke till själv rent visuellt men vi får se, om några veckor ska jag iaf gör min längd uppdatering på håret igen...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0