=)

 
Mitt afro växer.... =)
J
2013-05-20 @ 23:31:59

Ååh vad fint hår du har! Jag är nämligen i en transitioningfas så tänker mig ungefär hur mitt hår kommer se ut när jag sparat lika länge som dig :) hur länge har du sparat ditt hår? :)

Nath
2013-05-21 @ 01:48:07

Går verkligen framåt!!:-)

Linda
2013-05-21 @ 22:22:58
URL: http://blackhaircare.blogg.se

J: Tack! =) Jag har varit natural i 1 år och 5 månader och även sparat så länge. Jag började med att raka av allt hår förra året. Hur länge planerar du att transition? =)

Nath: Ja, hehe, sakta men säkert =)

Joy
2013-05-24 @ 08:35:41

Just nu är mitt rakpermanentade hår dryga 5 cm under nyckelbenet så har inte modet än att raka av allt. Försöker finna mod, för att det är så himla snyggt!! Men funderar på att spara 3månader till ( då har det gått 7 månader av transitioning) innan kag klipper mig kort :)

Linda
2013-05-25 @ 10:26:15
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Joy: Spännande! Jag är helt säker på att du inte kommer att ångra dig när du väl klipper dig ;) Till en början kanske det kan kännas lite trist eftersom att det är kort osv. Men håret växer ju väldigt snabbt ändå:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0