Ånga ditt hår så blir håret glad

 
 
En steamer för hemmabruk ser ut såhär: 
Natha
2013-05-20 @ 15:35:01

Vart i Sverige köper man en sådan maskin?!

Jag ska ha vanliga flätor kommande sommar :-) ska nämligen pendla från min stad ända till helsinborg som ligger typ 1 h bort så flätor blir det allra bekvämaste. Wow, peruk?! Kommer det inte bli för varmt? Jag klarar av att bära peruk endast när det är väldigt kallt därute.

Linda
2013-05-20 @ 22:18:11
URL: http://blackhaircare.blogg.se

En sådan maskin kan man hitta på Ebay. Just sådana mössor har jag hittills hittat i butiken Ebony afro american Cosmetics vid T-centralen i Stockholm.

Min peruk är lite speciell måste jag säga =)... om mitt hårfärg hade varit olik färgen på peruken så skulle man säkert kunna se mitt hår under peruken. Min peruk är ganska luftig som tur är. Jag brukar även använda peruken när jag är utomlands i Asien och Afrika och det har funkat jättebra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0