Tangle teezer

3 dagar kvar tills lönen kommer. Då ska jag köpa en ny utredningsborste, Tangle teezer. 
 
 
 
 
Bra med en Tangle Teezer:
 
-Utreder håret bra och skonsamt
-Bryter inte av friskthår
-Tar bort ''dött'' hår
-Utreder håret mycket snabbt
 
Natha
2013-03-25 @ 13:31:44

Du får berätta om den är bra när du har testat den! Ville också köpa en liknande men blev lite tveksam efter att jag fick höra att det inte är garanterat att den passar afro... :-/ skriv gärna ett inlägg när du testat:-D

Linda
2013-03-26 @ 06:47:06
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Det finns många personer med afrohår i USA som har hyllat borsten, det ända negativa som man har sagt med borsten är att tänderna kanske inte håller så länge och att den kan kännas jobbig i handen att hålla i när man utreder... men vi får se. Absolut! Det kan jag göra! ;)

Nath
2013-03-26 @ 10:38:28

Ja, man vet aldrig tills man sj testar. Har en vana att alltid ta reda på om en viss produkt passar mig innan jag köper den. Fick höra att flexi rods kanske inte skulle passa mitt hår. Men när jag testade så fungerade de galant. Tja... man vet aldrig:P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0