Bra webb butik!

Det fanns en läsare som skrev till mig för några månader sedan som undrade om det fanns några bra butiker online som säljer hårvårds produkter, löshår m.m.
 
Jag har nu hittat sidan.... www.beautyparadise.se
 
Har själv inte handlat därifrån ännu då jag väntar på min nästa lön. Jag har kikat lite och de har en hel del hårprodukter som jag tänker köpa i framtiden. Just nu tänker jag börja med att skaffa black soap som de har och en sleeping haircap (hårmössa i satintyg). I can't wait!! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0