Original Silicea kosttillskott

 
 
För ett tag sedan fick jag ett tips från en läsare att pröva Original Silicea, det skall tydligen vara en förbättrad version i jämförelse med alla andra Silica kosttillskotten.
 
Jag känner dock själv att jag är nöjd med min Silica plus som jag använder just nu (Silica plus är inte lika ''stark'' vilket passar mig bra förtillfället) men det är självklart alltid lika roligt att höra om andra kosttillskott och jämföra lite.
 
Lillesyrran har iaf redan glömt sina Hair nutrients Allvia och hon blev helt såld på denna produkt. =D Original Silicea skall tydligen bidra till starkare hår och ökad hårväxt. Det som är också är bra med Original Silicean är att ingredienserna är 100% naturliga...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0