Längd uppdatering

 
Jag gjorde min senaste längd uppdatering i december förra året. Då kunde jag stretcha ut håret till nyckelbenet.
 
 
Mitt hår under juni 2013.
 
Nu kan jag stretcha ut håret ca 5 cm nedanför nyckelbenet. Med tanke på att jag har klippt topparna en gång under vårterminen så tycker jag att håret har växt ut väldigt bra. =)
 
 
Afropuff i december 2012.
 
 
Afropuff i juni 2013.
  
Jag ser stor skillnad redan på några månader. Vet inte om det syns på bilden men håret är en aning tjockare och lite större än för några månader sedan..  =)
Nath
2013-06-12 @ 16:46:49

Vad kul :D har vuxit, det ser man!! Kommer säkert bli väldigt långt tills nästa år när du ska perma håret!!:-)

J
2013-06-12 @ 19:11:52

Vad fint och långt ditt hår är! Är du nöjd med silica? :)

Linda
2013-06-13 @ 06:41:35
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Nath: Ja, visst har det? Hehe.. känns kul =) Och nu har bestämt mig för att texlax och inte rakpermanenta ;)


J: Tack så mycket =) Jag är jättenöjd med Silican faktiskt. Jag ska definitivt fortsätta med Silica. =)

Natha
2013-06-13 @ 20:31:06
URL: http://nathalca.blogg.se/

Vad är det för något? =)

Linda
2013-06-13 @ 23:04:07
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Texlax betyder att man inte har relaxer krämen så länge i håret..

Istället för att ha relaxern i 15 minuter som det exempelvis kan stå i anvisningarna har man den i 5 min...Och detta resulterar i att håret inte blir spikrakt.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0