Natural hair song

 
Efter att ha sett denna video så började jag fundera lite på hur vanligt det kan vara att ha en partner som dömer ens naturliga hår?  Jag hoppas att detta endast är ett ''USA dilemma'' =)
För er tjejer som varit med om liknande situation får gärna dela med utav era erfarenheter kring detta.
 
Haha, jag tycker videon är rätt komisk ändå men den tar upp ett ganska så seriöst ämne. Jag hoppas inte att det är vanligt fenomen iaf.  :/
Maria
2013-07-19 @ 12:35:49

Hej:) Jag undrar om du vet någon frisör i Stockholm som gör box braids som Beyonce och Solange hade för ett tag sen? :)

Maria
2013-07-19 @ 12:35:50

Hej:) Jag undrar om du vet någon frisör i Stockholm som gör box braids som Beyonce och Solange hade för ett tag sen? :)

Linda
2013-07-21 @ 13:03:25
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Maria!

Boxbraids är otroligt fint! =) Jag tror att de flesta afrohårsalonger kan göra boxbraids men sedan finns det ju tyvärr bättre och sämre afrohårsalonger.
Urbanhair salongen på Söder i Stockholm tycker jag är en bra hårsalong dock och de kan göra boxbraids ;)

Hårsalongen tycker jag är bra för att de konstant uppdaterar sin kunskap och utbildning om afrohår. I jämförelse med de flesta hårsalonger så verkar de också mer intresserade att kunderna ska få hälsosamt och friskare hår...Lycka till ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0