Mera oljor

 
Igår köpte jag kokosnötolja och mandel olja igen då mina gamla redan har tagit slut. Dessa är mina absolut favorita naturliga oljor <3 Mandeloljan använder jag som en ''sealent'' för att stänga in fukten i håret. Kokosnötoljan som en pre-poo, dvs hårinpackning innan hårtvätt. Kokosnötoljan skulle säkert fungera som en bra ''sealent'' också men inte på vintrarna för mig. På vintrarna blir kokosnötoljan alltid så himla hård och stel vilket leder till att mitt hår även blir väldigt stel. Är det någon som använder kokosnötolja på vintrarna? Funkar det bra för er?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0