Hårtvätt: Naturlig schampo och fuktbehandling

I helgen rensade jag ut håret med äppelcider vinäger, istället för schampoo. Det var verkligen dags kände jag eftersom att min hårbotten började klia. Inte så konstigt egentligen om jag kör med balsam metoden =)
 
 
 
 
 
Avslutade hårtvätten med en fuktgivande balsam från GPS Aubrey, en balsam med skonsamma ämnen för håret.
 
 
 
FRISÖRBLOGGEN.SE
2013-01-04 @ 00:59:30
URL: http://Frisorbloggen.se

Ja visst e de smidigt :)

Yes de funkar. Ju mer hår du tar ju större lockar. Samtidigt som det kan krävas hårdare produkter men det är en smaksak :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0