Happy 1 year anniversary

Nu har det gått 1 år sedan jag rakade av mig allt år.. tiden har gått riktigt snabbt.. man lägger verkligen inte märke till hårväxtsprocessen förens man tittar tillbaka på sina hårbilder... =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har fått chansen att lära känna mitt naturliga hår under 2012, det har varit otroligt kul, lärorikt och intressant. Nu ser jag fram emot en ny resa under 2013.. =) Yeah!!
Nathalie
2013-01-13 @ 21:07:15
URL: http://nathalca.blogg.se/

Hur är ditt hår under peruken? Twists?

Jag borde nog också ta bilder på min hair journey;-)

Queen Moreen
2013-01-14 @ 15:51:24
URL: http://queenmoreen.blogg.se

åååhh vilken underbar progress du har.. ditt hår ser erkligen starkt ut i bildrna.. och det har växt snabbt.. keep up the good work :-)

Linda
2013-01-14 @ 21:43:06
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Nathalie: Jo, precis, jag har twists under peruken. Just nu när håret är kort så passar det mig bra.
Ja, det är inte dumt! Att ta bilder gör hela saken roligare faktiskt, för ibland kan det kännas som att håret inte växer men bilderna visar helt konkret hur processen har gått. Sedan kan ju bilderna också hjälpa en att se hur håret mår också ;)

QueenMoreen: Tack tjejen! Det har verkligen varit en rolig process faktiskt, håret har växt mycket snabbare än vad jag hade anat i början, Jag tackar hårbotten massagen bland annat! I efterhand så ångrar jag dock att jag inte tog fler bilder i början på min hårresa. Men men.. sånt är livet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0