Min nästa ''mission'' är att skaffa en hårhandduk!

När jag får min nästa lön skall jag genast köpa en mikrofiber hårhanduk :P
 
 
 
Varför är det bra att ha en hårhandduk? :
 
-Hårhandduken absorberar vatten och torkar håret ca 10 gånger snabbare än vanlig frottéhandduk.
-Sitter på plats även när du böjer dig, lägger dig o.s.v
-Minskar problem med kluvna hårtoppar, förminskar att håret slits
-Perfekt att använda i bastun och jacuzzin
-Perfekt att använda vid hårinpackningar, pre-poo's eller när du lägger make-up
-Liten och lätt, lagom att packa i gymväskan
 

Storlek: 24 x 64 cm, dubbel (formad som på bilden, fästes med en knapp bak). Kostar mellan 60-99kr och hårhandduken går att köpa online.

 Jag hade ingen aning om att dessa hårhanddukar även såldes i Sverige. Åh vad jag längtar tills jag har min egen hårhandduk.. I really can't wait !! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0