Lagt märke till en sak... del 2

 
 
I september förra året skrev jag ett inlägg om hur jag har lagt märke till att håret har växt och hur jag pågrund av detta måste ändra min hårrutin m.m.. Jag ska nog fortsätta skriva inlägg om vad jag lägger märke till framöver, det är ju alltid kul att se tillbaka och jämföra =) 
 
På senaste tiden har jag lagt märke till att det inte längre tar ca 20 minuter att utreda håret, nu tar lite mindre än 1 timme. (Hmm.... jag kanske behöver uppdatera en ny bredtandad kam) :S
 
Nu när håret börjar växa lite mer så har jag också behövt ändra min hårfrisyr. Nu gör jag vanliga twists men istället som jag har gjort förut så tar jag in twisten i håret. Det underlättar mycket mer eftersom att twistarna är en aning längre nu, det blir även mycket lättare att använda peruken när man ''lägger in'' twistarna i håret.
 
It is growing..sakta men säkert =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0