E.F.A oljan: meddelande från min vännina

Fick ett meddelande från en vännina för ett tag sedan. Hon har nyligen börjat använda E.F.A oljan och ganska så snabbt kunde hon se att hennes naglar har vuxit mycket snabbare.
 
Eftersom att hår, hud och naglar är kopplat till varandra så tänker jag att hennes hår också växt en hel del. Hon är iallafall jättenöjd med den.
 
Just nu använder jag kosttillskott från Hårologi men jag får se, jag kanske prövar E.F.A oljan efter när jag är klar med Silican. Silican kommer jag att pröva efter Hårologi tillskotten. Hehe, så himla rörigt men jag prövar hellre en sak i taget...då är det också lättare och veta vad som har gått bra och tvärtom när man växer ut håret =9
 
N
2013-02-15 @ 22:43:56
URL: http://nathalca.blogg.se/

Intressant. Dricker hon den? Och hur var d btw i Turkiet? Du skulle väl dit?=)

Linda
2013-02-16 @ 13:12:42
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Ja, hon dricker och tar några droppar. Det går också att blanda i samband med maten.

Jag åker till Turkiet i mitten på mars. Åh vad jag längtar =)

Nathy
2013-02-16 @ 23:14:57

Jaha! Kanske värt att testa. Själv käkar jag tabletter som ser till att håret och naglarna växer bättre och det funkar bra tycker jag. Men möjligen finns det annat som man bör prova nån gg!=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0