Qhemet biologics hårprodukter

Åh, vad glad jag blir när mina läsare tipsar om olika saker... alltifrån hårprodukter, håraccessoarer eller allmänna idéer <3
 Här har vi en läsare som vill tipsa om hårprodukten Qhemet biologics! Dessa hårprodukter har naturliga ingredienser som bl.a innehåller oliver, amla, te och ricinolja. Underbart! :)
 
Hejhej, har du hört om produkten Qhemet biologics? 
Läste några bloggar från Amerika och kollade runt på youtube och alla sa att de va de bästa dom testat och rekommenderar det starkt. Tyvärr så fraktar dom inte till Europa på deras oficiella hemsida men de finns en annan hemsida som heter www.mariposaimport.com, men där var dom något dyrare! 
Ska till London om någon vecka och tänkte köpa det där. Får se hur det funkar på mitt hår men jag är väldigt positiv angående dem. 
Tyckte det hade varit roligt och dela med mig av de jag läst är bra då jag inte var säker på om du skrivit något om just dom produkterna förut, Så kan du rekommendera vidare till folk på din blogg :)
 
 
 
Förmodlingen går det att köpa produkterna från webbutiken sagenaturalceuticals.com (är dock osäker på om de fraktar till Sverige). För mer info om hårprodukterna hittar du på deras hemsida: www.qhemetbiologics.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0