Hårtvätt: Protein behandling + klippa hårtopparna

 
I helgen var det äntligen dags för det efterlängtade protein behandlingen. Jag kan nästan inte minnas när jag gjorde min senaste protein behandling men det var verkligen dags för en kan jag säga! Denna gång använde jag en hårprodukt från Aubrey(protein) och Olive oil replenishing(mild protein). Jag passade också på att klippa hårtopparna igen då det nu har dröjt ett tag faktiskt, sist var i slutet på juli i år =D . så det var mer än nödvändigt!  :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0