Älskar Tangle Teezer

Nu har jag äntligen prövat Tangle Teezern och jag måste säga att jag verkligen älskar den! <3 Jag kände på mig sedan långt innan jag ens prövade borsten att jag skulle gilla den. =) Håret känns utredd till max!
 
Endel personer på olika hårforum har dock uppgett att borsten har lett till klyvna toppar. Så därmed planerar jag att använda borsten lite då och då vid behov...
 
 
 
 
Någon som har fått klyvna hårtoppar av Tangle teezern?
Nathalie
2013-08-29 @ 14:43:55
URL: http://nathalca.blogg.se/

Håller med tangle teezer'n är verkligen super =O provat en gång och blev verkligen överraskad!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0