Min denman borste

 
Jag prövade min denman borste i helgen. Jag prövade att borsta med några få hårstrån i mitt hår men jag kände direkt att jag var tvungen att avsluta!
 
Jag tycker inte att denna borste passar mitt afrohår med hårtyp 4b. Taggarna på borsten var för hårda och vassa längst ut i kanten :/
 
Just nu får jag väl fortsätta att använda min vanliga kam som jag har haft hela tiden, sen får jag väl se hur jag gör längre fram. Den kam som jag har nu är faktiskt helt ok om jag tänker efter, den är bara ganska liten. Så inför sommaren blir det min mission att köpa en liknande fast lite större kam =)
 
 
Beatrice
2013-04-16 @ 14:20:06
URL: http://beatriiice.wordpress.com

Åhh jag ha tänkt klippa mitt inte för att go natural eller så men jag vill att de ska växa friskt. kommer definitivt att följa din resa :)

Linda
2013-04-16 @ 19:22:29
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Beatrice ! Vad roligt att du vill följa min resa! Hoppas att du kommer gilla den. Ok, lycka till! Jag tror inte att du kommer att ångra klippningen ;) Uppdatera mig gärna om hur det går med dina planer för ditt hår. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0