Hårtvätt: Fuktgivande hårbehandling

 
 
I helgen blev det en fuktgivande hårbehandling. Herbal essence hydration balsam och oliv olja. Jag hade inpackningen över natten och sköljde sedan ut allting. 
 
Denna gång så utredde jag håret endast med fingrarna samt fingerkammade håret. Överraskande nog fungerade det hur bra som helst och hela utredningsprocessen blev mycket roligare, det gick också mycket snabbarre än vanligt.
 
Jag funderar därmed på att fortsätta utreda håret med fingrarna flera gånger. Så här blir det: Jag tänker från och med nu att utreda håret mer djupgående (med en bredtandad kam) ca 1-2 ggr/månad istället för 1 ggr/vecka som jag gör just nu...
 
Wish me luck =)
Nath
2013-04-07 @ 22:56:25

Hut långt är håret nu då?:)

Linda
2013-04-08 @ 18:24:14
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Jag har svarat på din fråga i ett inlägg =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0