Lite tankar

Under söndags kväll satt jag och funderade på hur det skulle vara att ha sitt afrohår på heltid. Det finns ju så mycket som man kan göra med afrohåret, det går att förändra frisyren i så många olika sätt. Efter varje hårtvätt och efter att jag har lagt inpackning så är håret otroligt mjukt! =) Lockarna är så fina och lätta att kamma ut.
 
Satt även och funderade på hur det skulle se ut om man lät håret växa ut riktigt riktigt långt. Det skulle ju vara intressant att låta håret bli till WL haha! Men just nu blir det ändå som jag har planerat först, att rakpermanenta om ca 1-2 framåt. Jag kommer dock verkligen att sakna mina lockar när jag ska börja rakpermanenta håret igen. Men som tur växer hår tillbaka . =p
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0