Herbal essence

Jag testade balsamprodukten Herbal Essence i helgen för första gången. jag personligen tyckte inte att det var någonting speciellt med produkten. Det kändes inte som att mitt hår blev extra fuktigt eller mjukare av produkten. Det finns endel personer från olika hårforum som uppgett att deras hår verkligen älskar produkten, men då har det mest varit personer med hårtyperna 1, 2 eller 3. Personer med hårtyperna 4 har oftast haft delade meningar. Endel personer med hårtypen 4 har gillat produkten medans andra inte har gjort det. Själv tycker jag att produkten är helt OK. Jag kan tänka mig att använda denna produkt ca 1-2 gånger per år. Alla hårtyper är ju som sagt var unika så jag skulle absolut rekommendera att man åtminstånde testar produkten och bildar sin egen uppfattning =P
 
 
 
 
Queen Moreen
2012-09-26 @ 21:37:44
URL: http://queenmoreen.blogg.se

hejsan!!!

Jag har också hårtyp 4 (4A) och jag tycker att Herbal essences "tousel me softly fungerade bra på mitt hår. Deras inpackningar också fungera ok... men jag håller absolut med om att det kan variera beroende på hårtyp... Stay blessed
//Queen Moreen

Linda
2012-09-27 @ 07:27:23
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Moreen! =) Absolut, det finns ju så mycket olika typer av Herbal Essence produkter. Finns säkert något som mitt hår skulle älska till max. Men just denna kändes inte alls så speciellt (för mitt hår) :s Men vad kul att du hittat en som passar för dig! jag har hårtypen 4(B-C) =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0