Åhhhh...vad jag längtar....

Tills jag få börja på hårologi kursen i oktober. Det ska bli sjukt intressant =)
 
 
Hårologi = läran om hår
Queen Moreen
2012-09-26 @ 21:42:48
URL: http://queenmoreen.blogg.se

åååh vad spännande att du ska gå kurs... ibland har jag också lust att ta en kurs :-)... jag hoppas verkligen det blir bra och lärorikt för dig... bra jobbat med din blogg det är väldigt mycket information på din blogg.
jag skulle gärna vilja göra ett inägg om dig på min blogg. Skulle du gå med på det? jag vill alltid uppmärksamma folk med afrikanskt hår I Sverige för att visa att vi alla går igenom samma kamp med vårt hår. fast det går att växa.... let me know om du ställer upp...

Stay blessed...
//Queen Moreen

Linda
2012-09-27 @ 07:41:04
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Ja, du anar inte hur mycket jag längtar! Det ska bli sjukt intressant! =) Och jag kommer att dela med mig av den kunskap jag får från kursen ;)

Abslout! Det går jättebra! Alltid lika kul att se andra personer skriva om afrohår och hårvård. Hoppas att vi blir fler också =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0