Happy hair journey

Vill önska till alla personer med afrohår en happy hair journey =) Jag hoppas att det går bra för er ni är nöjda med er hårresa so far. Har man tålamod och behandlar sitt hår som en livskamrat så kommer ditt hår att ge tillbaka... och ganska så snart kommer du pågrund av det också se ett fint resultat ;)
 
 
 
 
''Behandla ditt hår som du själv vill bli behandlad!''
bonita
2012-10-24 @ 12:19:41

Hejhej! jag vet inte om du minns mig, brindahs lilla syster som också pluggar till socionom! vill bara ge en shoutout att jag följer din hårblogg slaviskt! har börjat ta hand om mitt hår och de börjar sakta men säkert ge bra resultat:) hoppas du har de bra. Kram

Linda
2012-10-24 @ 22:35:03
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej Bonita! =) Vad kul att höra från dig. Det är klart att jag minns dig! ;) Hoppas allt är bra med dig och Brindah..det var sjukt längesen ju! Du tar väl examen snart va? =) Hälsa Brindah jättemycket! Hon får komma och hälsa på Stockholm snart ju!;) Kul att du börjat ta hand om ditt hår och att det ger resultat...Du får gärna update och berätta mer om din hårresa;) Ha det bra sålänge. Kram på dig

bonita
2012-10-25 @ 11:26:47

jag tar Examen nu i vår, håller på med c-uppsatsen nu, det är spännande, jag ska hälsa brindah, ska faktist ner till sthlm idag. hon bor ju i uppsala så det är nära! jag ska hålla dig uppdaterad. hoppas de går bra för dig med:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0