En av mina favorit hårprodukter säljs äntligen i Sverige =)

 
 
Har någon lagt märke till det?Eller är jag efter? =P Jag satt igår kväll och tittade på TV-reklam, och där visar de ingen mer än Mane n Tail hårprodukterna!!! =)  Jag trodde att jag såg i syne till en början haha. Men icke sa nicke! De produkterna finns äntligen här i Sverige, är så himla glad =)
 
Det finns att köpa på lyko.se, otroligt bra priser!!
Jag har redan deras ''detangler'' utredande sprayflaska, så ikväll ska jag köpa deras fuktgivande balsam. Den kommer jag att använda nu framöver.. istället för min Tresemme naturals balsam som jag har just nu.
Nathy
2012-10-29 @ 18:47:07

Vad underbart att de är tillgängliga i Sverige! men är hemsidan en man kan lita på?

Queen Moreen
2012-10-29 @ 19:27:09
URL: http://www.queenmoreen.blogg.se

ååhh vad spännande :-) jag brukar använda deras detangling spray, deep moisturizing shampoo och conditioner... den är jättebra på mitt hår och jag tror verkligen att dessa produkter leder till hårväxt... jag har testat olika grejer och det här bidrog verkligen till hårväx och tjockare hår kändes det som...

Linda
2012-10-30 @ 05:44:32
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Queen Moreen: Ja, visst är det kul:) Igår kväll köpte jag leave-in spray och deep moisturizing conditioner. Vad kul att dem produkterna funkar på ditt hår också, det verkar vara många personer med afrohår oavsett hårtyp som gillar Mane 'n Tail produkterna :) Jag älskar dem :)

Linda
2012-10-30 @ 05:52:41
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Nathy: Ja, det är jättekul :) Jo, sidan känns pålitlig och väldigt proffsigt. De har en kundtjänst och en chattfunktion. De har även olika sätt som man kan betala på, bland annat via paypal (vilket jag har hört skall vara det tryggaste sättet att betala på). Hemsidan har olika kampanjer och otroligt många hårprodukter som de säljer. Jag hittade hemsidan på TV-reklam. När man googlar sägs det vara Sveriges största nätbutik som säljer hårprodukter. Om man gör research på prisjakt.nu så sägs hemsidan inte ha några skulder hos Kronofogden, ca 3,600personer har gett betyget 9,49 av 10. När man läser kundernas kommentarer har de varit jättenöjda med leveransen. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0