Cayenne peppar

Det som är så bra med hårvård ibland är att det även finns en hel del ''produkter'' i hemmet.
 
 
 
Cayenne peppar bidrar till ökat hårväxt då det ökar blodcirkulationen i hårbotten. Jag brukar lägga i ca 1 tesked cayenne peppar i min hemmagjorda inpackning ca varannan månad.
Lauren Kazadi
2012-10-15 @ 13:19:50
URL: http://laurenkazadi.blogg.se

Hej. Kan man ha i det i vilken inpackning som helst? Till och med köpta inpackning?

Mvh

Linda
2012-10-15 @ 20:21:23
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej=) För att vara helt på det säkra sidan är det nog bättre att blanda Cayenne peppar med naturliga ämnen, dvs inte köpta inpackningar som har ''onaturliga'' ingredienser. Jag brukar blanda Cayenne peppar med mina hemmagjorda inpackningar som majonäsinpackning och varm olje behandlingar. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0