Protein behandling i helgen

Tar ut mina twistar då det är dags att göra en protein behandling....
 
 
 
Jag använder mig nuförtiden av en ätbar majonnäs produkt som en hårinpackning. Ibland brukar jag lägga i ägg för att se till att få i ännu mera protein. Fast idag hade jag dock inga ägg hemma så det fick räcka med majonnäs bara..men enbart majonnäs funkar bra iallafall =).
 
 
 
Lägger majonnäs inpackningen i håret
 
 
Lindar över en platspåse och en handduk över håret. Denna gång hade jag inpackningen i ca 6 timmar och sköljer sedan ut allting med en fuktgivande balsam
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0