Mina favorit hårprodukter, of all time!!!

 
Min leave in balsam från Hydrotherma Naturals
Denna produkt har otroligt bra ingredienser och det märker mitt hår! =) Mitt hår älskar verkligen denna produkt och den ser verkligen till att mitt hår får tillräckligt med fukt. I JUST love it!! <3
 
 
 
Min proteinrika balsam Olive oil replenishing back
Denna är min absolut favorita hårbalsam of all time!! Jag ser resultat varje gång! Den stärker, ger håret bra näring och glans!! Lukten är också helt underbar! <3
 
 
 
100S% naturlig Shea butter
Mitt hår och Sheabutter är som jing och jang! Haha, nämen, Shea buttern gör så att mitt hår blir otroligt mjuk och den är också otroligt fuktgivande!!
 
 
Jag har självklart flera produkter som jag gillar men just dessa tre är mina absoluta favoriter och kommer förmodlingen aldrig att byta ut dessa produkter någonsin...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0