Klippt topparna i helgen

Äntligen fick jag tag på en nagelsax... =) Jag köpte den på Claes Olsson i Farsta.
 
 
 Efter en vanlig hårtvätt och tvättrutin (I helgen använde jag Deep moisturizing conditioner från Mane n' tail). Nästa helg blir det antingen en varm olje behandling eller en protein behandling... jag får se hur mitt hår mår.
 
 
Klipper topparna genom att först twista håret efter hårtvätt...Vet inte om bilden är tydlig men den högra twisten har jag redan klippt, men inte den vänstra, ser ni hur klyven topparna var på den vänstra twisten? Fy..!
 
 
 
Finito =).. känns så skönt nu med fräscha toppar!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0