Har äntligen köpt Aloe vera =)



Innehåll:
 
Energi 7kcal/29 Kj
Kolhydrater 2 g
Kalcium 59g
Magnesium 7 mg
Natrium 0,04 g
Fett 0g
Protein 0 g
Aloepolysackarieder 102 mg
 
Övrig information:
 
Köpt via nätet från naturprodukter.se
FRISÖRBLOGGEN.SE
2012-11-21 @ 12:32:48
URL: http://Frisorbloggen.se

Åh hej :) va kul att du hitta min blogg :) jag måste bara fråga hur du hitta den :) för igår var det väldigt väldigt många nya läsare och jag blev lite nyfiken varför :)

Åh har du afrokrull!!! Det är så sjukt fint!!! Ärendet inte mycke att pyssla om så det håller sig fint? Min halvsyster har med afrokrull och jag älskar det :)

Linda
2012-11-21 @ 20:48:28
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Hej =) Igår kväll höll jag på att söka efter frisör bloggar och då hittade jag dig! Jag vet faktiskt inte hur det kommer sig men jag är glad över att jag hittade din blogg =)

Yes! Jag har afrokrull! ;) Och det är en hel del att pyssla med för att hålla det snyggt och hälsosamt! Men det är bara roligt! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0