Black Jamaican Castor Oil hårprodukter

För er som gärna vill ha helt naturliga hårprodukter, dvs hårprodukter som innehåller naturliga ämnen så finns det inte bara Hydrotherma Naturals som jag har nämnt innan utan också Black Jamaican Castor Oil hårprodukter. De har alltifrån schampoo, leave-in balsam, fuktgivande balsam och proteinrik balsam m.m.
 
 
Black Castor Oil är särskilt bra för personer som vill att håret växer snabbare och personer som vill ha tjockare hår.
Anonym
2013-10-10 @ 02:39:41

Var köper du de? Jag är oxå helt inne på naturliga produkter!:) tänkte börja med jamaican castor oil..

Linda
2013-10-13 @ 19:58:49
URL: http://blackhaircare.blogg.se

Vad roligt! :) Jag brukar köpa castor oljan på Ebay. Där köper jag de flesta av mina hårprodukter överhuvudtaget eftersom att de inte finns att hitta i Sverige. Lycka till! Hoppas att ditt hår kommer att gilla Castor olja;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

blackhaircare.blogg.se

Personer med afrotextuerat hår kan få hälsosamt och friskare hår. Personer med afrotextuerat hår kan även växa ut sitt hår så långt som de själv önskar. Målet med denna blogg är att bryta myten gällande personer med afrotextuerat hår och ge ökad kunskap kring ämnet afrohår och hårvård.

RSS 2.0